
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι συμβαίνει όταν αποφασίζετε να μην παραλάβετε μια παραγγελία;
Αν και μπορεί να φαίνεται απλό, πίσω από κάθε επιστροφή κρύβονται αρκετές διαδικασίες και κόστη που επηρεάζουν όχι μόνο την επιχείρηση αλλά και το σύνολο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τι Πραγματικά Συμβαίνει Όταν Δεν Παραλαμβάνετε την Παραγγελία σας
- Δεσμεύονται Αποθέματα
Τα προϊόντα που δεν παραλαμβάνονται παραμένουν δεσμευμένα για τουλάχιστον 15 ημέρες, τόσο χρόνο περίπου χρειάζεται για να επιστρέψουν συνήθως στον χώρο του πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι άλλοι πελάτες που τα χρειάζονται δεν μπορούν να τα παραγγείλουν.
- Έξοδα μεταφοράς
Η επιχείρηση επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς, αφού οι εταιρείες courier κάνουν τη δουλειά τους, ακόμη κι αν εσείς αλλάξετε γνώμη.
- Συσκευασίες και Διπλή Εργασία
Κάθε παραγγελία σημαίνει χρόνο, υλικά και προσπάθεια. Όταν επιστρέφεται, όλη αυτή η εργασία πάει χαμένη. Επίσης, οι εργαζόμενοι πρέπει να ξανα δουλέψουν για να διαχειριστούν την επιστροφή.
- Ο Κόπος Όλων
Οι εργαζόμενοι στις εταιρείες courier εργάζονται σκληρά για να φέρουν το δέμα στην πόρτα σας. Οι επιστροφές σημαίνουν διπλή δουλειά και για εκείνους. Κάθε επιστροφή λοιπόν σημαίνει χαμένο χρόνο, χρήμα και πόρους για όλες τις πλευρές, από την αποθήκευση των προϊόντων και τα μεταφορικά έξοδα, μέχρι τις προσπάθειες των εργαζομένων στις courier.
Η συνειδητή και υπεύθυνη αγορά, όπου οι πελάτες σκέφτονται πριν παραγγείλουν, μπορεί να μειώσει σημαντικά τις επιστροφές και να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες σε όλους.
Η στήριξή σας, λοιπόν, με τη σωστή, υπεύθυνη προσεκτική αγορά, κάνει τη διαφορά για όλους μας.
Οπότε την επόμενη φορά που θα θέλεις να αγοράσεις κάτι online, να είσαι σίγουρ@ ότι το θέλεις.